/ /

DAMN BOY, YOU DO IT WELL

Gårdagen var väldigt lugn. Vi började skolan vid halv tio och jag slutade vid halv tolv för jag skulle in till stan. Så skoldagen blev väldigt kort för min del. 
Var hos frissan och inte nog med att jag klippte mig (bara topparna) så är jag även mörkhårig nu!! Bild kommer nog senare.. Känns väldigt ovanligt men jag är ändå väldigt nöjd! Det kommer såklart blekas i sommar så det kommer bli lite ljusare än det är nu. 
 
Nelina kom även in till stan med mig och vi gick då och kollade in skor till skolavslutningen.
Om en vecka har vi sommarlov?! Heeelt sjukt.
Ingen av oss fick med nått par hem men jag har en idé på vilka jag skulle kunna ta... Har inte heller valt vilken klänning jag ska ha än... paniiik. Det blir nog bra tillslut ändå..
 
Nu är det lunch haha, vi hörs!♥